האם בדיי וור קיימת הגנה מפני השמש?

עם כמה שהשמש היא משאב טבעי נהדר, היא מביאה איתה לא מעט סכנות. על אחת כמה וכמה במדינה חמה כמו ישראל, השמש עלולה לגרום לנזקים של ממש לטבע, לחי וכמובן גם לנו – בני האדם. כחלק מהנזקים שהיא עלולה לגרום נמצאים בין היתר גם כתמי פיגמנטציה שעלולים להופיע על עור הפנים ועל עור הגוף בכלל, וכאן בדיוק נכנס לתמונה מוצר מהפכני בתחום האיפור – דיי וור. היום נספר לכן קצת יותר על הדיי וור ונגלה האם קיימת בו הגנה מפני השמש, אז בואו נתחיל.

דיי וור – מה זה?

כמעט כל איש ואישה משתמשים בקרם לחות להזנת עור הפנים. כן, עם השנים המודעות למראה החיצוני בכלל ולמראה עור הפנים בפרט הלכה ועלתה, והיום מגוון נשים וגברים משתמשים בקרם לחות מסוגים שונים. דיי וור הוא אחד מהסוגים האלו, והוא סוג בולט, מומלץ וטוב במיוחד.

דיי וור הוא קרם לחות שאותו יש למרוח בתחילת היום, על עור פנים נקי שנרחץ ונשטף היטב באמצעות סבון איכותי. מריחת דיי וור מבטיחה כמה וכמה יתרונות מעולים:

1. הזנת עור הפנים בחומרים חשובים.

2. פתיחת היום ברעננות מדהימה עם קרם בטקסטורה נעימה ונספגת מהר.

3. מריחת קרם לחות שמכיל גם מקדם הגנה של בין 10-15 SPF.

איזה דיי וור הכי מומלץ לרכוש?

היום קיימת תחרות לא קטנה בתחום הדיי וור, משום שיותר ויותר חברות שמתמחות בתחום האיפור מייצרות ומשווקות אותו. מה שכן, לא כל החברות האלו מחזיקות באותה רמת איכות ומקצועיות כמו חברת מק, שמוכרת דיי וור איכותי שאין לו תחרות. היכנסו לאתר האינטרנט של חברת אסתי לאודר ותוכלו לבחור דיי וור שמתאים לעור הפנים שלכן ויזין אותו בכל החומרים הטובים ביותר!