האם מומלץ לעשות טיול פרטי לטנזניה?

טנזניה היא מדינה במזרח אפריקה. היא גובלת בקניה ובאוגנדה בצפון, ברואנדה, בורונדי והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו במערב, ובזמביה, מלאווי ומוזמביק בדרום.

יש בה אוכלוסייה של כ-44 מיליון אנשים הדוברים קיסוואהילי או אנגלית כשפתם הראשונה. לטנזניה שטח אדמה כולל של 945,000 קמ"ר (364,000 מייל רבוע).

טנזניה היא מדינה במזרח אפריקה, הגובלת בקניה ואוגנדה בצפון, ברואנדה, בורונדי והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו במערב, ובזמביה, מלאווי ומוזמביק בדרום. זו אחת המדינות העניות ביותר באפריקה. הספארי בטנזניה הוא הזדמנות לראות מספר רב של בעלי חיים מכל רחבי אפריקה בסביבתם הטבעית.

למדינה שתי עונות: רטובה (אוקטובר-אפריל) ויבשה (מאי-ספטמבר). העונה הרטובה מביאה איתה משקעים כבדים כולל סופות גשמים משקעים טרופיים שנוצרים מעל אנגולה. העונה היבשה מאופיינת בשמים בהירים ולחות נמוכה יותר.

טנזניה היא ביתם של כמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. יש בו מגוון רחב של חיות בר, כולל חמשת הגדולים. יש לה גם מורשת תרבותית עשירה, עם שבטים ושפות רבות. טנזניה היא גם אחת המדינות היציבות ביותר באפריקה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי למטיילים המחפשים שקט ושלווה.

למה לצפות מטיול פרטי לטנזניה?

יש הרבה דברים שאתם צריכים לצפות מסיור בטנזניה, אבל הדבר החשוב ביותר יהיה טיול פרטי לטנזניה מכיוון שזה יקל עליכם לחקור את המדינה ויעזור לכם להפיק את המרב מהטיול שלכם. אתה צריך גם לצפות לראות כמה מהנופים היפים ביותר עלי אדמות וליהנות מכמה מהזדמנויות הצפייה בחיות הבר הטובות ביותר באפריקה.

מטייל צריך לצפות שסיור מאורגן לטנזניה יתאים בצורה מושלמת לצרכיו. בארץ יש אטרקציות תיירותיות רבות שכדאי לבקר בהן, טיול פרטי לטנזניה יבטיח לכם כמטיילים שלא תפספסו דבר.