האם עדיף לבצע תרומה לעניים באתר מסודר או ברחוב?

כמות הנזקקים והאנשים העניים אשר מסתובבים ברחובות במדינת ישראל היא בלתי נתפשת. אותם אנשים מחפשים בכל לילה ספסל חדש לישון עליו, ובכל בוקר מתעוררים למציאות שבה הם צריכים לחפש אחר מזון, למצוא אותו בפחי האשפה, ולבקש תרומות אקראיות מאנשים שחולפים על פניהם ברחוב. אתם בתור תורמים בוודאי לא שמחים תמיד לשלוף את השטר הזמין ביותר ולתת להם, מתוך מחשבה שהם אולי ישתמשו בו לצורכי קניית סמים, אלכוהול ודברים נוספים. יצאנו לבדוק אחת ולתמיד האם עדיף לבצע תרומה לעניים באתר מסודר או ברחוב, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

תרומה לעניים – זו תמיד מצווה קדושה

בכל דרך שבה תבחרו להעניק תרומה לעניים , תדעו שמדובר על מצווה שאין חשובה כמותה. הפערים במדינת ישראל הולכים וגדלים מדי שנה במישור הכלכלי, ואנשים רבים מוצאים את עצמם ברחוב אחרי כישלונות אדירים לצאת לעצמאות. אנשים רבים כבר הפכו למוכרים ברחוב או בשכונה שלהם, וההיכרות הזו גורמת להרבה אנשים לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום להם גם בלי אתרי אינטרנט מסודרים.

תרומה לעניים באמצעות אתר מסודר – היתרונות

ברגע שאתם מחליטים לבצע תרומה לעניים, אתם בוודאי רוצים להבטיח לעצמכם שהתרומה לא תלך לאיבוד, ולא ייעשה בה שימוש לא ראוי. לכן, כשאתם נכנסים לאתר תרומות מסודר כמו של ארגון מאיר פנים לדוגמה, אתם יכולים להבטיח את זה בצורות הבאות:

1. התשלום עבור התרומה דרך אתר מסודר הוא תשלום מאובטח, שעומד בתקנים המחמירים ביותר של חברות האשראי והסליקה.

2. התשלום עבור התרומה דרך אתר של עמותה מוכרת או ארגון בולט מבטיח שהתרומה תועבר לאנשים שאכן זקוקים לה.

זה הזמן לעשות משהו טוב ולתרום לנזקקים!