האם שיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים מיועדים לנשים בלבד?

שיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים חוללו מהפכה של ממש בעיר. אם עד הרגע שבו השיעורים נכנסו אל מערכת השעות של מכוני כושר שונים אנשים רבים התרגלו להתאמן רק בחדר הכושר, הרי שהשיעורים האלו שינו לחלוטין את פני הדברים, והוסיפו אלטרנטיבה נהדרת לשיעור שאין בו מוזיקה חזקה או קצב גבוה, אלא פשוט מיטת אימונים, ליווי מטעם מדריכים מקצועיים ותרגול עצמאי ואישי. היות ומדובר על שיעורים נהדרים כל כך, יצאנו לבדוק היום האם שיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים מיועדים לנשים בלבד. התשובות לפניכם, ויכול מאוד להיות שגם אתם תופתעו מהן, אז בואו נתחיל!

פילאטיס מכשירים בגבעתיים – מיועדים לכולם

סביב שיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים ובכלל נולד מן שיח שלפיו רק נשים יכולות להשתתף בשיעורים האלו. כמובן שמדובר על שיח שגוי לחלוטין ועל תפיסה שאין לה שום אחיזה מציאותית למה שקורה בפועל בסטודיו, שכן לא מעט גברים בוחרים לאתגר את עצמם, לפתח את הגוף שלהם ולקחת חלק בשיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים, בין אם באופן קבוע ובין אם לא.

מה קורה בשיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים?

אז מאיפה נולדה התפיסה לפיה פילאטיס מכשירים בגבעתיים מיועד רק לנשים? פשוט מאוד – מדובר על שיעור שמתבצע בקצב נמוך ורגוע, עם תרגילים שעובדים על עיצוב, חיטוב וגמישות, ולכן הדבר ה"מתבקש" לחשוב עליו הוא שהשיעורים הם לנשים בלבד. בפועל, גברים שמעוניינים גם הם לשמור על עיצוב וחיטוב הגוף שלהם ולשפר את רמות הגמישות שלהם – בהחלט יכולים לעשות זאת דרך השיעורים הנפלאים האלו.

גם אתם מוזמנים ומוזמנות להצטרף לשיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים, בהצטרפות כמנויים וכמנויות לרשת חדרי הכושר הולמס פלייס – הטובה, המובילה והמקצועית ביותר בארץ. צרו קשר עם הרשת ותוכלו להתחיל לעבוד!