למה הכי כדאי להשתמש בגריל גז?

גרילי גז קיימים כבר עשרות שנים והיו האופציה המומלצת עבור אנשים רבים שרוצים לבשל בחוץ. הם פופולריים מכיוון שהם קלים לשימוש, מספקים טמפרטורת בישול עקבית וניתן להשתמש בהם במגוון שיטות בישול.

גרילי גז מגיעים בכל הצורות והגדלים, אך הצורה הנפוצה ביותר היא מלבנית. הם גם משתנים בגודל מדגמים שולחניים קטנים לדגמים חיצוניים גדולים שיכולים לבשל עד 20 קילו של מזון בבת אחת.

גריל גז הוא אופציה נוחה וגמישה יותר מגריל פרופאן או פחמים. זה קל לשימוש, וניתן לשלוט בטמפרטורה בקלות.

גריל גז קולמן קל יותר לשימוש מאשר סוגי גריל אחרים מכיוון שיש להם הצתה אוטומטית ואינם דורשים כל סוג של דלק. זה הופך אותם לנוחים יותר מאשר אפשרויות אחרות כמו גריל פרופאן או פחם, הדורשים נוזל מצית או שבבי עץ כדי להדליק את האש.

לגרילי גז יש גם הגדרות טמפרטורה מתכווננות כך שתוכלו לבשל את האוכל שלכם ברמות חום שונות לפרקי זמן שונים, בניגוד לגריל פחמים בו החום ברובו אחיד. 

גרילי גז קלים מאוד לשימוש

גריל גז של Home360 הוא בחירה פופולרית לבישול בחוץ. הם בדרך כלל קלים לשימוש ודורשים פחות תשומת לב מאשר עמיתיהם הפחמים. אם אתם חדשים לשימוש בגריל גז, או סתם רוצים רענון, החלק הבא יכסה את היסודות של אופן השימוש בגריל.

הדבר הראשון שתצטרכו הוא מיכל גז וגריל גז חיצוני שניתן לחבר אליו. יש לאחסן את המיכל באזור בו הוא לא יקפא (כמו במוסך). לאחר שחיברתם את המיכל שלכם, הדליקו את הגריל על ידי הפעלת הגז והתאמת הכפתור עד שהוא במצב הגבוה ביותר שלו. הניחו לו לשבת כ-30 שניות לפני שאתם מפנים את הכפתור כך שתהיה להבה נמוכה יוצאת מסילוני הגריל.