מדוע חשוב לבחור מנתח פלסטי מומחה לביצוע ניתוח שאיבת שומן?

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורי הגוף. שאיבת שומן משמשת לתיאום הגוף על ידי סילוק עודפי שומן.

האזורים הנפוצים ביותר לשאיבת שומן הם הבטן, הירכיים והזרועות העליונות. ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם להסרת קפלי עור עודפים בצוואר ומתחת לסנטר, במיוחד לאחר ירידה במשקל או הזדקנות.

ההליך מבוצע בהרדמה מלאה ואורך כשעה. המטופל יצטרך ללבוש בגד דחיסה למשך מספר שבועות לאחר הניתוח.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. ניתן לבצע בשתי דרכים – במחט ובחוט (ניתוח יפו) או בהוצאת שומן דרך צינור המוחדר לגוף.

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן מהגוף. ההליך נעשה בהרדמה כללית ונמשך בדרך כלל כשעה.

השלב הראשון בשאיבת שומן הוא לבצע חתך בעור ולהסיר את תאי השומן בעזרת צינורית קטנה. ניתן לחזור על תהליך זה עד להסרת כל תאי השומן הנדרשים או עד שהמטופל הגיע למשקלו הרצוי.

לשאיבת שומן יתרונות רבים, כמו הסרת עודפי שומן, הפחתת צלוליט, מיצוק העור והפחתת סימני מתיחה. עם זאת, יש לו גם כמה חסרונות כמו צלקות וחבורות שעשויים לקחת חודשים עד להחלמה.

חשיבות מנתח פלסטי מומחה

על המטופל לעבור התייעצות עם מנתח פלסטי מוסמך כדי לקבוע אם הוא מועמד מתאים שאיבת שומן.

מנתח פלסטי מוסמך יעריך את סוג הגוף של המטופל, גוון העור וגורמים נוספים לפני שיקבע אם שאיבת שומן מתאימה לו. הרופא יוכל גם להמליץ על האזורים הטובים ביותר בגופו למיקוד.

הרופא גם ישתמש בשילוב של טכניקות הדמיה כדי לבחון את גופו של המטופל ולזהות סיבוכים אפשריים, כגון עור עודף או מצבים רפואיים בסיסיים שעלולים לסכן אותם במהלך הניתוח.למידע נוסף עבור ניתוח שאיבת שומן אתם מוזמנים לקישור המצורף לאתר של לד"ר וולף – מנתח פלסטי מומחה.